.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرافکنی جدید جریان انحرافی ؛
ازطیف مشایی چه کسانی ردصلاحیت شدند؟
جریان انحرافی در شرایطی از ردصلاحیت شماری از نامزدهای این جریان خبر داده که تحلیلگران معتقدند اعلام این اسامی برای پوشش دیگر نامزدهای سفید، ناشناخته و تایید شده این جریان است.
ازطیف مشایی چه کسانی ردصلاحیت شدند؟

یک سایت نزدیک به جریان انحرافی در شرایطی از رد صلاحیت شماری از نامزدهای نزدیک به این جریان خبر داده است که تحلیلگران معتقدند اعلام این اسامی برای پوشش بر دیگر نامزدهای سفید، ناشناخته و تایید شده این جریان است.

شبکه ایران وابسته به روزنامه ایران در خبری، افراد زیر را جزو رد صلاحیت شدگان نزدیک به این جریان متبوع خود معرفی کرده است. بهمن شریف زاده، عباس امیری فر، فرید اجلالی، حنیف حسین ستاریان، منوچهر عسگری، شکر الله عطارزاده، عبدالله ساور، اصغر بالسینی، قهرمانی چابک، اسماعیل محروقی، محمد بدیع زاده، جعفر جمشیدی راد، حسین عادلی، محمد پیران، فضایل تقی لو، رسول خضری، محمدرضا تقوی فر، شمس، فیاضی، آتنا آل یاسین، هومن اسدی کیا، امیرحسین ستاریان، فاطمه آجرلو، حسین سالاری و حسین رئیسی.

بنابر گزارش های رسیده، جریان انحرافی همچنان در پی ساماندهی نیروهای خود و ارتباط گیری با برخی کاندیداهای مستقل برای جلب نظر ایشان برای پیوستن به این جریان است. بنا بر این گزارش، برخی فعالین ستاد جریان انحرافی اعلام کرده اند که بازسازی این لیست با هماهنگی های محرمانه با برخی استانداران درحال انجام است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

تیمور 5 بهمن 1390
واقعا خبرهاتون چرت و پرت. آخه ... ها فیاضی رو چه به اون منحرف ها
نادر 5 بهمن 1390
لطفا دقیق اطلاعرسانی کنید اصلا این فیاضی اسم کوچیکش چیه؟مگه تو کل کشور یه فیاضی هست؟دشمنان جو گیر نشوند؟لطفا
نادر 5 بهمن 1390
چرا کذب می نویسید همچه خبری در سایت شبکه خبر نیست من سرچ کردن اگه راست می گید لینکشو بذارید یا عکسشو بذارید . فقط خواستید فیاضی رو خراب کرده باشید! اجرتون با ناطق!!
نا شناس 5 بهمن 1390
سلام از دیگر راهبردهای کاندیداهای جریان انحرافی آن است که دائما سایر کاندیداها را منتسب به جریان انحرافی می نمایند تا نگاه مردم را از خود بسوی کاندیداهای رقیب منحرف سازند. یکی دیگر از راهبردهای ایشان آن است که سعی میکنند بی دلیل و بصورت متواتر و پی در پی جریان انحرافی و مشایی و وابستگانش را محکوم نمایند....
محسن 5 بهمن 1390
دروغه بخدا دروغه که فیاضی جزو مشایی ها باشه .چطور دلشون اومد به این جانباز شیمیایی همچه تهمتی بزنید این حقه و کلکه رقیبش ناطقه که می دونه انتخابات رو باخته برای همین داره با همچه تهمتی انونو از صحنه حذف می کنه؟ اگه فیاضی ولایتمدار نباشه منو شما هم نیستم .این چه ولایتی خواص ساکت و مردود محسنی نماینده نوشهری که به اقا نامه ی توهین امیز می نویسه رو رد نمیشه ولی فیاضی رو با اسم جریان انحرافی رد می کنه؟من خودم یادم می اد تو حوادث پس از انتخابات 88 و قبل از 9 ددی ایشون با سخنرانی های روشنگرانه شون مردم رو از افتادن توی دام فتنه نجات دادن ولی حالا باید یه چنین تهمتی بهش بزنند خد ا ازشون نگذره؟
حسی رئیسی 5 بهمن 1390
به مدیریت سایت شمال نیوز:مطلبی در مورد کاندیداهای رد صلاحیت شده درج و نام اینجانب را در لیست حامیان رد صلاحیت شده وابسته به گفتمان مشایی درج نموده است لازم است به اطلاع برسانم، اولاً اینجانب جزء کاندیداهای رد صلاحیت شده نبوده و ثانیاً هیچگاه خود را طرفدار گفتمانی غیر از گفتمان رهبری بطور مستقل و در عرض مواضع ایشان ندانسته و از ابتدای ورود به مسائل سیاسی و اجتماعی افتخار م انتساب به مسیر اصلی انقلاب یعنی راه نورانی حضرت امام (ره) و تبعیت از مقام مقام معظم رهبری بوده و جز حرکت در این مسیر هیچگاه فرد یا گفتمانی را مستقلا قبول نداشته و خود را از آن مبری دانسته و همه افراد ،جریانها و شخصیت ها در هر سطحی تا وقتی که در مسیر باشند مورد تائید ما خواهند بود. بدیهی است حق پیگیری موضوع را نیز از طریق مراجع قانونی به جهت درج نام اینجانب بدون هیچگونه اطلاع و هماهنگی با بنده و نشر اکاذیب برای خود محفوظ می دانم. حسین رئیسی
مردم آگاه 5 بهمن 1390
ما اصولگرایان از برو بچه های شمال نیوز تشکر فراوان رو بخاطر درج نام صحیح افراد داریم خبرتون کاملا دقیقه ...
لطفی 5 بهمن 1390
بابلی ها هم قسم شده اند تا در این دوره ناصر و نیازشان را وارد مجلس کنند . .
بابـل بزرگ ناصر و نیازش را میخواهد . .
حامیان حاجاقا ناصری ( سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران ) و حاج حسین نیاز آذری ( فرماندار اسبق شهرستان بزرگ بابـل ) . .
بابـل بزرگ نماینده هایی بزرگ میخواهد . . نماینده هایی از جنس ناصری و نیاز آذری
پس همه با هم برای سربلندی و اقتدار هرچه بیشتر دیار همیشه سبز بهارنارنج از زوج انتخاباتی ناصری __ نیاز آذری حمایت خواهیم نمود .

مامطیر کبیر شما را میخواهد.. . . .
samira 5 بهمن 1390
واقعا مشخص شد و مشخص بود شما رسانه استان ساری هستید.حماسه بزرگ شش بهمن هستش حالا شما ول نمی کنید این جریانات رو ول نمی کنید ساری رو هی ساری ساری خراب بشه ایشالله ..حالم آدم بهم خورد..
فرهاد 5 بهمن 1390
میگن دروغگوهای حرفه ای برای اینکه دروغشون بگیره، سعی میکنن دروغشون از واقعیت فاصله بیشتری داشته باشه! هر چی دروغ، بزرگتر، سروصداش هم بیشتر!!
حالا شده حکایت نور و عبدالوحید فیاضی که ناطق این دوره برای حذف این رقیب سرسخت اومده یه دروغی رو انداخته روی زبونها که هر کی میشنوه خندش میگیره!!
تمام استان فیاضی رو به اصولگرایی و متدین بودن و ولایی بودن میشناسن اونوقت در کمال ناجوانمردی و البته حماقت، میان میگن ایشون جزو جریان انحرافیه!!
رویا-ن 5 بهمن 1390
مرگ بر ضد ولایت فقیه، بسیجیان محمودآباد همچنان استوار در حمایت از رهبری می تازند.
نا شناس 5 بهمن 1390
سید هادی حسینی رد صلاحیتش تایید شد
حامد 5 بهمن 1390
با چه اجازه ای هر مطلب بی اساسی را در سایتتون لینک می کنید گیرم در سایتی حامی جریان انحرافی مطلبی درج شده است از خدا نمی ترسید که به این راحتی با با آبروی یک مومن این چنین بازی میکنید !! به نظر شما درج این خبرها بی طرفی رسانه را تحت الشعاع قرار نمی دهد!!؟؟
نا شناس 5 بهمن 1390
ما مردم آگاه و اصولگرایان شهرستان تنکابن از درج صحیح نام افرادی که وصل به جریان انحرافی هستن متشکریم انشاءالله همیشه بسیجی و خط مقدمی و نترس باشید
جمع کثیری از حامیان مهندس حجتی نیا در تنکابن 5 بهمن 1390
رای ما مهندس جمشید حجّتی نیا در شهرستان تنکابن و رامسر
ميثم 5 بهمن 1390
سپاس شمال نيوز به واقع ستاره شمال
نا شناس 6 بهمن 1390
اینجانب به نمایندگی از قهرمانی چابک هرگونه رابطه وتایید گروه یاجریان انحرافی راتکذیب وفقط پیرو امام راحل،مقام معظم رهبری ودولت خدمتگذاره
حمیده 6 بهمن 1390
رای ما به حاج حسین نیاز آذری و دکتر معلم بنظرم این دونفر میتونند بابل را به جایگاه اصلیش برسونن نه اون بندپی آشغال و دروغگو . ولی ای کاش ابرقدرت بابل(مهندس نریمان ) هم شرکت میکرد چون فردی با اقتدار و مردمدار بود در همن جا از زحمات مهندس نریمان تشکر دارم
حسن 6 بهمن 1390
تبریک به مردم قائمشهر و سوادکوه و ... به خاطر تایید صلاحیت مدیر ولایت مدار،سید هادی حسینی
حسین پور 6 بهمن 1390
فیاضی امید مردم نور
فیاضی سرباز ولایت
فیاضی خار چشم منحرفان
فیاضی تیغ در گلوی زیاده خواهان
والله یعز من یشاء
رضا 7 بهمن 1390
سیدهادی حسینی رد صلاحیتش تایید شد اخه چطور ممکنه کاندیدی عدم التزام به اسلام وولایت بخوره بازم تایید بشه
نا شناس 7 بهمن 1390
شهرستان بابل نیازمند نیرویی جوان ، فعال و باتجربه و پر تلاش و ولایی جناب
آقای دکتر کریمی است که ان شاالله با رای قاطع مردم ولایی بابل و بندپی بزرگ همچنان نماینده ما خواهد ماند
به امید آن روز - یا علی مدد
نا شناس 8 بهمن 1390
شمال نیوز عزیز چرا اسم کریمی بابل را نیاوردید که از لیدرهای جریان انحرافی در استان است و خودش را در صف اصولگرایان پنهان کرده ولی کور خونده اصولگرایان بابل به نیاز و ناصری رسیده اند و کریمی باید این آرزو رو به .... ببرد.
نا شناس 8 بهمن 1390
بابل = نیازآذری + ناصری = لایق و شایسته برای بابل
نا شناس 8 بهمن 1390
چر ا دارید به خانواده روحانی وبرادر شهید و جانباز جنگ تحمیلی تهمت انحرافی میزنید. از خدا بترسید .فردای قیامتی هم هست.
نا شناس 8 بهمن 1390
بابل فقط فاطمی و ناصری
فاطمی بزرگ و بی ادعا
نا شناس 9 بهمن 1390
شمال نيوز محترم.واقعا در نشر خبرهاي كذب مهارت خاصي داريد. اگر در صدر اسلام بوديد از جاعلان احاديث مي شديد. اونم در حد لاليگا
محمد 10 بهمن 1390
لطفا به اون دوست عزیزمون بگین محسنی نماینده نوشهرو با فیاضی مقایسه نکنن . لا اقل محسنی واسه مردم تو مجلس خیلی کارا کرد اگه خبر ندارین سری به کمیسیون بهداشت مجلس بزنین .از فعالترین نمایندگان مجلس بودن . اما اگه این اقا بیاد مصداق بارز وکیل الدوله هستن .
mehr2123@gmail.com 10 بهمن 1390
مواظب جریان انحرافی حتی در شرکت های خصوصی که میراث فرهنگی به پا کرده باشید در مازندران آقای هوشنگ مرادی با چه صلاحیتی شرکتی به نام بهشت گستر را به پا کرده ؟ آیا این آقا واقعا شایستگی لازم را دارد؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.